Thursday, February 3, 2011

~cuti vs ??? ~

.......Hari ni dah masuk 3 hari aku berada di ump, keadaan still ag sunyi....kat aras aku cuma ada kucing ngan burung jer...hu3...org sedap2 goyang kaki kat rmh, aku pulak termenung kat bilik ni sorang2...ye la, memikirkan byk perkara....

.......Cuti2 ni layan drama korea je r, x pun tengok cite seram yg x berapa nk seram...xp bila sorang2, keseraman mmg terasa......hohoho....terasa nak keluar, makan kfc ke, mcD ke....xp transport pulak x de....haigoooo............

.......Assignment yg melambak pulak dah merayu2 mintak dibukak, xp moodku masih dalam cuti lagi...hahahkk....psm ku lagi yg mintak dibacakan journal2 nya, masih menunggu ag minta perhatian......insyaallah, akan kuselesaikan semua kerja2 before due datenya...sabor je la..... X(

......Pencarian tempat LI yg masih buntu ni menyebabkan perasaanku makin risau, sorang2 tya, dh dpt ke tempat LI....aku cuma mampu jawab..."belum lagi"....huhu...ye la, member2 dh ramai yg dpt...aku pulak masih samar2 lagi, menanti panggilan phone dari company yg x kunjung tiba....huhu...xp ku harus yakin, rezeki tu ada di mana2...cuma terlambat dari yg lain....ku berdoa harap ku mendapat tempat saja...amin~~

......Hari ni, cuaca nampak cerah, alhamdulillah...semoga kawasan2 yg mengalami banjir beransur pulih......terasa senang hati bila nampak cahaya matahari menyinar masuk ke dlm bilik.........

.....Terasa lapar la pulak dah, ye la jam dah pukul 12 tgh hari, mahu menjenguk ke cafe, kot2 ada makanan, dah berapa hari kat ump ni, aku belum lagi menjengah ke cafe, cuma makan megi je...semalam ke pasar malam, xp pasar malam mana yg bukak setiap hari...so ke cafe la eh....adios~~

2 comments:

budakoreo said...

xboleh blah bab pasar malam.ade ke bukak hari2.haha

morina said...

~~haha..kalo pasar mlm hari2...poket pun kering je r alamatnye...hahaha