Friday, February 14, 2014

HAJAT KU YANG BELUM KESAMPAIAN.....

Today, 15/02/2014...2014 already....sungguh cepat masa berlalu meninggalkan kita, terasa mcm baru semalam first year university. So many things happened, good, bad..semua dirasa.....

=>> job...masih di tempat lama, lari dari course yg diambil masa U dulu, gaji x sebesar gaji seorang engineer yg diidamkan...maybe ramai fikir aku dah melupakan kerjaya yg aku inginkan itu...siapa tak sedih weyhh...tapi rezeki itu di tangan Allah...mb belum masanya tok aku merasa titik peluh dari kerjaya yg aku idamkan...perhaps one day....i will keep trying, hunting for a better job..aku bersyukur mempunyai kawan2 yg sering memberikan sokongan di kala aku terkapai2..thx my dear friends.

=>>jodoh...still single n available..sebetulnya dan sejujurnya aku masih mengharap pada dia, mungkin aku tidak ada dalam senarai awek2 yg bakal menjadi suri hatinya, tapi ku tetap menunggu, sampai la aku menemui cinta sejatiku walau bukan dia...siapa tahu kan....itu semua rahsia Allah...alhamdulillah sahabat2 baik ku dah ramai yg mendirikan rumah tangga, ada yang sudah ada baby, ada yg bakal ada baby...ada yg baru kawen, ada yg bertunang, ada yg on the way nak bertunang....aku...umur dah 25 tahun...adik pun dah melangkah bendul...jodoh itu di tangan Allah...kot2 esok lusa org merisik mana tau kan...kot2 jodoh ku adalah dia....hoorey je la...hahaha...aminnnn...

Hope, setahun akan datang, bila aku ada kelapangan tok bukak blog ni....akan ada good news tok dikongsikan...mana taw kan...we just a human...everything Allah swt yg menentukan....keep on praying and berdoa agar dipermudahkan segala urusan...

~~morina~~

No comments: